Máte hlad, ale nevíte, jestli máte chuť spíše na pizzu nebo na čínu? Hledáte wellness na víkend, ale nevíte, zda si prohlédnout nabídku toho či onoho slevomatu? Chcete pořídit babičce lázeňský pobyt, ale nevíte, zda ji poslat do sirných nebo železitých lázní. Možná by nebylo od věci využít jednoduše internetových agregátorů. Jedná se o takové webové portály, které sdružují nabídku poskytovatelů určitého typu služeb a produktů. Díky tomu si můžete v jednu chvíli prohlédnout na jednom místě nabídky více poskytovatelů a můžete si to objednat přímo přes agregátor.
Agregátory výrazně šetří Váš čas
Nejčastěji najdeme agregátory, které se zaměřují na gastronomii, hotelové služby, dopravu. Jedná se o oblíbený obchodní model, který je výhodný pro všechny strany. Prodejce, zákazníka i poskytovatele agregátoru, který si může určit, jaké výhody chce ze svých zprostředkovatelských služeb mít (obvykle provizi). Výhodou agregátorů je, že díky nim můžete srovnávat a vyhledávat na základě Vašich požadavků (cena, lokalita, termín). Umožní Vám větší výběr, časovou úporu a jejich existence ovlivňuje kvalitu produktů. Na podobném principu fungují také slevové portály, ale není to tatáž služba. Mezi nejznámější agregátory patří například, Dáme jídlo, Heuréka, Hotel, Slevín, Zlaté slevy, Slevy dnes, Slevy skrz. Co se týče reklamací, je to trochu složitější.
Kvalitní agregátory by měly být schopny reklamaci nebo vrácení peněz zajistit. Ne všechny to ovšem garantují a proto se informujte předem. Pokud nejsou v tomto ohledu jasná pravidla, jděte jinam. To ovšem platí nejen pro srovnávací agregátory. Kromě agregátorů, které se zaměřují na komerční oblast jako je gastronomie, hotely, zboží a další, najdeme také agregátory zpravodajské nebo personální. Ať komerční či nekomerční, jsou to pro nás velcí pomocníci.